Klachtenprocedure
Artikel 1 Begrippen en scope
Deze regeling hanteert de volgende definities:
- Onze organisatie: Born Secure B.V.
- Klager: U, iedereen wiens belang betrokken is bij wat we doen.
- Gedraging: Iets wat we hebben gedaan of nagelaten.
- Beklaagde: Wij, als organisatie, waar u een klacht tegen heeft ingediend.
- Klacht: Een schriftelijke klacht tegen wat we hebben gedaan.
Artikel 2 Toepassingsgebied
Deze regeling gaat over de behandeling van klachten over wat we bij Born Secure B.V. doen.
Artikel 3 Indienen van een klacht
Als u een klacht heeft of iemand namens u, stuur dan een klacht naar onze directeur.
Uw klacht moet ondertekend zijn en de volgende gegevens bevatten:
- Uw volledige naam en contactgegevens
- Datum en plaats van de gebeurtenis
- Een beschrijving van wat er is gebeurd
- Waarom u bezwaar heeft
Als uw klacht niet voldoet aan deze vereisten, zullen we u vragen dit binnen twee weken te corrigeren. Anders kunnen we uw klacht niet behandelen.
U kunt uw klacht opsturen:
- Per post (aangetekend) naar: Born Secure B.V. t.a.v. Directeur, Radioweg 6 1324 KW, 5526 ND Almere
- Per e-mail (met ontvangst- en leesbevestiging) naar: info@bornsecure.nl
Artikel 4 Tijdslimiet voor indiening
U heeft 10 werkdagen om uw klacht in te dienen, te tellen vanaf de datum van het incident.
Artikel 5 Geen kosten
Het indienen en behandelen van uw klacht is kosteloos.
Artikel 6 Ontvangstbevestiging
Binnen vijf werkdagen na ontvangst van uw klacht krijgt u van ons een ontvangstbevestiging.
Artikel 7 Melding aan autoriteit
Binnen twee weken na ontvangst sturen we een kopie van uw klacht naar de Directie Bestuurszaken van het ministerie van Justitie en Veiligheid.
Artikel 8 Persoonlijke behandeling
Onze directeur zal uw klacht onderzoeken en kan u uitnodigen voor een gesprek. Indien nodig, kan de directeur ook anderen raadplegen.
Artikel 9 Schriftelijke afhandeling
Als u niet persoonlijk gehoord wilt worden, zal uw klacht schriftelijk behandeld worden. Klachten die niet voldoen aan de eisen in artikel 3 worden niet in behandeling genomen.
Artikel 10 Beslissing
Onze directeur beslist binnen vier weken na ontvangst van uw klacht over de verdere stappen. De beslissing wordt u schriftelijk meegedeeld via briefpost of e-mail. Een kopie van uw klacht en de beslissing worden opgeslagen in onze administratie.